دانلود کتاب Windows 10 IT Pro Essentials Support Secrets

چنانچه دنبال انتخاب سیستم عاملی سریع ومطمئن برای کامپیوتر شخصی و یا سازمانی خود هستید ، حتما پست ما را مربوط به آخرین نسخه ویندزو 10 را از اینجا مطالعه کنید . با مطالعه این مطلب بادلایل محبوبیت بالای ویندوز 10 دربین کاربران آشنا خوایید شد و مطمئنا سبب میشود تا شما بیش ازگذشته  به تعویض ویندوز رایانه خود ترغیب شوید . با ورود ویندوز 10 به دومین سال فعالیت خود و اختصاص سهم بیشتری از کامپیوترهای مبتنی بر این نسخه از ویندوز ، طبیعتا سوالات بیشتری درباره نحوه عملکرد این سیستم عامل و فرایند های کاری آن مطرح خواهد شد . جالب اینجاست که بیشتر این سوالات با جمله ای نظیر “چطور می­توانم…؟” شروع می­شوند. با توجه به استقبال کاربران از ویندوز 10 ، سوالات بیشتری از جانب دوستان، همکاران و افراد خانواده درباره ویندوز 10مطرح می­شو د که از  شما به عنوان یک متخصص شبکه انتظار میرود به آنها پاسخ دهید .

اینجاست که این کتاب به کار می ­آید و ما مطالعه آنر به  شما و مخصوصا به مدرسین مایکروسافت پیشنهاد می کنیم .

هدف Ed Bott  از نوشتن این کتاب معرفی بخش های سازنده ویندوز 10 به شماست به گونه ای که بتوانید به سرعت به آن سوالات پاسخ دهید . او که روزنامه نگار و فناوری نویس و برنده جوایز متعدد است ، بیش از دو دهه درباره فناوری های مایکروسافت مطلب می­نویسد .  وی  نویسنده 25 عنوان کتاب درباره ویندوز و Office مایکروسافت مانند کتاب پیش رو است. همچنین او معمولا درباره فناوری برای بخش گزارش Ed Bott در ZDNet مطلب مینویسد.

هدف او از تالیف این کتاب ارائه اطلاعاتی است که خواننده بتواند با مطالعه آن جزئیات بیشتری از نحوه عملکرد ویندوز 10  را فرابگیرد و قبل از اینکه سوال بعدی از سوی کاربر عادی مطرح شود به آن پاسخ دهید.

شما میتوانید این کتاب را به صورت دو نسخه PDF استادارد و مخصوص موبایل از طریق لینک های زیر دانلود نمایید .

Standard PDF
دانلود کتاب : Windows 10 IT Pro Essentials Support Secrets - نسخه استاندارد

Mobile PDFدانلود کتاب : Windows 10 IT Pro Essentials Support Secrets - نسخه موبایل

 

درباره نویسنده

رضا دانشمند

پاسخ دهید