فعال سازی GOD Mode در ویندوز

در این مطلب روش فعال سازی GOD Mode در ویندوز را برای شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

ویندوز 11 روش جدید برای تنظیمات را معرفی کرده است. این رابط کاربری مدرن  طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا تنظیمات رایانه شخصی خود را تغییر دهند، اما دقیقاً جایگزین کاملی برای کنترل پنل کلاسیک نیست. اگر می‌خواهید به آن گزینه‌های کنترل پنل قدیمی دسترسی داشته باشید، ویژگی‌ای وجود دارد که اغلب به آن حالت God Mode در ویندوز 11 گفته می‌شود که به شما امکان دسترسی سریع به بیش از 200 تنظیمات را به روشی بسیار شهودی می‌دهد.

حالت God Mode در ویندوز 11 (و همچنین نسخه های قبلی ویندوز) به سادگی پوشه ای است که حاوی میانبرهایی برای اکثر یا همه گزینه های موجود در کنترل پنل است. از آنجایی که همه آن میانبرها را بدون نیاز به پنل کمی گیج کننده کنترل پنل به سرعت در دسترس قرار می دهد و همه موارد مرتب و گروه بندی شده اند، بنابراین یافتن آنها به اندازه کافی ساده و راحت است .

فعال سازی GOD Mode در ویندوز باعث مبشود تا شما به تمامی بخش های مدیریتی و کنترلی ویندوز به صورت یکجا و از طریق یک پوشه دسترسی داشته باشید .

برای این کار کافی است طبق تصویر زیر یک پوشه ایجاد کرده و محتوی زیر را به عنوان نام آن پوشه قرار دهید

GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

ودر نهایت با باز کردن پوشه به بخش های مخالف کنترلی ویندوز دسترسی خواهید داشت .

از آنجایی که این یک پوشه استاندارد است، می توانید به راحتی میانبرهای تنظیمات را مستقیماً روی دسکتاپ خود برای دسترسی سریعتر کپی کنید. به سادگی تنظیم مورد نظر خود را بکشید و رها کنید و مستقیماً روی دسکتاپ قابل دسترسی خواهد بود.

اگر می‌خواهید به برخی از تنظیمات قدیمی ویندوز 11 دسترسی داشته باشید، حالت God Mode قطعا ساده‌ترین راه برای انجام این کار است، به‌ویژه وقتی مایکروسافت دسترسی به کنترل پنل کلاسیک را بیشتر سخت کرده است .

بسیاری از تنظیمات در حال حاضر در بخش کنترل پنل پیچیده و صفحات مختلف پنهان شده اند، بنابراین داشتن یک پوشه با همه چیز در همان جا و سپس می تواند بسیار مفید باشد.اگر متوجه شدید که داشتن همه آن گزینه ها روی دسکتاپ برای شما مفید نیست، می توانید به سادگی پوشه God Mode را حذف کنید تا از شر آن خلاص شوید. همه گزینه ها از طریق روش های معمول در دسترس خواهند بود، شما فقط میانبرها را حذف می کنید.

اگر  مطالعه این مطلب برای شما مفید و جذاب بود آنرا با دیگران به اشتراک بگذارید .

درباره نویسنده

newadmin

پاسخ دهید