Windows 10 Redstone Version 1607 Build 14393

بالاخره مایکروسافت در روز 2 آگوست  مصادف با جشن تولد یک سالگی آخرین سیستم عامل خود یعنی ویندوز 10 ، جدید ترین نسخه بروز رسانی شده این سیستم عامل را با نام Redstone منتشر کرد. این سیستم عامل در طول یک سال گذشته با کمک کاربران بسیار زیادی در سراسر دنیا که با پروژه Windows Insider همراه همیشگی مایکروسافت هستند ، تکمیل و به بلوغ رسیده است. این گروه در حقیقت افرادی هستند که قبل از عرضه عمومی یک سیستم عامل آن را دریافت و مورد تست و بررسی قرار میدهند تا بتواند مشکلات ریز و درشت آن را تشخیص داده و نظرات و ایده های خود را برای هر چه بهتر کار کردن سیستم عامل مربوط به مایکروسافت ارائه کنند.

در طول یک سال گذشته مایکروسافت ایده های گوناگونی را در این سیستم عامل رشد داده است و اکنون کاربران می توانند از این تکنولوژی های جدید استفاده کافی را ببرند.

مایکروسافت در نظر دارد سیستم عامل ویندوز 10 را به صورت مداوم و با سرعت بالا بروز رسانی کند تا این سیستم عامل را هر چه بیشتر کاربر پسند تر و پایدار تر بکند. برای شرح بهتر این سیستم عامل می توان به یکپارچگی بیشتر این سیستم عامل با دیگر تجهیزات سخت افزاری و اکوسیستم مایکروسافت اشاره کرد. کاهش زمان بوت شدن ، افزایش سرعت و پایداری سیستم عامل برخی دیگر از محاسن این سیستم عامل حرفه ای می باشد.

در ادامه سعی میکنیم شرح مختصری از مهمترین تغییرات به وجود در این نسخه از سیستم عامل را برای دوستان و علاقه مندان ذکر کنیم.

  • اضافه شدن بخش افزونه های به مرور گر Microsoft Edge
  • طراحی زیبا تر بخش مربوط به تنظیمات سیستم
  • استفاده از آیکون های زیبا و مفهومی برای تمامی بخش های تنظیمات
  • افزایش هوش Cortana و قابلیت های بیشتر به آن
  • طراحی زیبا تر بخش اعلان ها و افزون قابلیت تعامل بیشتر با پیغام ها
  • افزودن بخش قلم دیجیتال به سیستم عامل برای تجهیزاتی که صفحه قابل لمس دارند
  • اضافه کردن خط فرمان لینوکس در نسخه جدید
  • افزایش امنیت بیشتر سیستم عامل برای مشتریان تجاری شرکت
  • طراحی و ارائه نرم افزار جدید فروشگاه با قابلیت های بسیار زیاد و طراحی زیبا تر
  • ایجاد تغییرات منو استارت جهت کاربردی تر شدن و زیبایی بیشتر

تغییرات بسیار زیاد دیگری در این سیستم عامل وجود دارد که کاربران بعد از نصب و استفاده از آن میتوانند آن ها را مشاهده و از وجود آنها لذت کافی را ببرند

ما همچون گذشته این بار نیز سعی کردیم در کمترین فاصله زمانی از انتشار این نسخه ، امکان دانلود هر دو ورژن 32و 64 بیتی را به صورت مستقیم از طریق لینک های زیر برای شما همراه فراهم کنیم. کاربران عزیز پس از نصب این سیستم عامل میتوانند با استفاده از سرویس KMS موجود در سرور سایت Newadmin.ir و با استفاده از راهنمای موجود در این بخش سیستم عامل خود را فعال کنند.

 

windows 10-19- (4)

windows 10-19- (6)

windows 10-19- (5)

windows 10-19- (3)

windows 10-19- (1)

شما می توانید از طریق لینک های زیر هر نسخه را به صورت یک فایل کامل دانلود کرده و یا با دانلود Batch-File مخصوص نرم افزار IDM در قسمت های کوچکتر دانلود نمایید. چنانچه در استفاده از Batch-File مخصوص نرم افزار IDM با مشکل مواجه شدید راهنمای استفاده را از اینجا مطالعه کنید.

دانلود کامل نسخه  64 بیت

Download-Button

دانلود توسط نرم افزار IDM

Download-Button

SHA-1: 06fc1188353f10b007c1e4a8f08b36b6

دانلودکامل نسخه 32 بیت

Download-Button

دانلود توسط نرم افزار IDM

Download-Button

SHA-1: dfb7e70fcd434cf345f7c07972473374

درباره نویسنده

حکیم

۱ دیدگاه

پاسخ دهید